The Matrix Resurrections

 

經典 Matrix 三部曲大致上係完滿故事,至少我唔覺得需要有續集,加上當年 Keanu 講過唔想再飾演 Neo,點知竟然有續集!相反有些電影擺明有續集,但遲遲未有得睇。一如過往風格,我絕不講劇情。
續集一般好難再創高峰,尤其三部曲係超正及完滿,我已經冇很大期望,但也要失望...

顧名思義,resurrection (重生)係指Neo重生。這個重生,好像連性格也改了,雖然今集Neo係中年,但常理上會期望性格不變。唔知係咪導演變了性,大部份男角色都有點乸乸哋,大部份女角色都係主角咁款。連戲裡用色都幾colorful,不似舊作那種黑、冷、綠,好黑客的格調。

我最不喜歡係拍攝手法,似係開party回顧舊作加點唔多好笑的笑話、玩玩下咁,情形有點似劣作 Avengers 1的氣氛。我期望係認真,好似講緊一個真實故事的手法,舊作係咁。今集不只係食老本,更有玩fans的感覺,連片尾彩蛋都係咁。講開又講,食老本唔係大問題,Terminator 系列也密密食老本,但唔會用玩玩下的風格,至少 Terminator 3 及 4 (前傳)都好睇。

總括來說,今集 Matrix 係好唔 Matrix 好唔型!Matrix Four (諧音伏)。

留言

  1. 影評一致話唔好,公司同事都咁講,你都咁講,完全唔駛去睇了。聽日唔睇的話,應該後會無期。(20/1/22 後唔會再上的吧?)

    回覆刪除

發佈留言