Terminator Salvation

今天看了 Terminator (未來戰士) 系列第四集 - Salvation。Terminator 系列是第二套電影系列我在戲院裡看了其中三集,第一套是 Star Wars。通常電影續集都不要期望好高,尤其是已經續到第四集。我抱住觀看純科幻動作片的心態入場,享受下官能刺激而已,結果是僅可合格。
先講缺點或失望,大規模人機大戰欠奉 (即是類似 Matrix III 人類死守 Zion 城一役的規模),全部都是小規模、單打獨鬥的場面;有幾段戲很不連貫,好像電視台播電影刪剪過多的情況,感覺上這套戲是拍攝資金不足,雖然我覺得製作人是有心拍好佢。優點是有兩個驚喜,我好重視驚喜或者叫作估佢唔到的情節,當然我不會講劇情那是甚麼啦!不過 trailer 可能有透露,我不知道,因為我到現在都未看過任何一段 trailer。講開又講,我非常反對播 trailer 的做法。
有一點很有趣,主角本來是 John Connor (Christian Bale 飾演),但我覺得 Marcus Wright (Sam Worthington 飾演) 才是主角!至於最實際的意見,應不應該入場看呢?好簡單,未看過第一及第二集就不要看了,看過的,如果期望好勁的官能刺激,就要三思了!最後,不用等字幕,沒有短片看。

這段 motion poster 幾正!
T-600, T-700, T-700 hybrid, T-800
(相片來源:www.wired.com)

舊blog留言:
Chris - 我仲未睇ar. Terminator 三集, 我都有睇過, 都覺得好精彩ar! 好重視驚喜或者估佢唔到的情節 ---> Me too!
  • River - 我剛剛看過 trailers,好彩我之前無看過,否則少很多驚喜或者估佢唔到的情節!
Raymond - 你果然係科幻片迷!!!
  • River - 你今日先知咩? 相反,用條鐵鍊拉你都唔去,你就算入左場都係訓教!

留言