堅持細機

2015年買的Sony Xperia Z3 Compact,因touchscreen失靈已退役。2018年更換顯示屏,想不到今年年初又出事。買新電話,要堅持細機並不容易。


iPhone還可以,有 mini 和 SE 型號,但 Android 已淪陷,除非雜牌垃圾機或舊型號。今年大牌子的"細機",只有 Samsung Galaxy XCover 5。其實 XCover 5 只係相對細部,而且重量並不輕。在堅持細機的精神,抵抗劣幣大機驅逐良幣細機的歪風,結果我真的買舊型號,還要是二手機!


這個救星來自一間上年成立的初創公司 Ola Tech,他們專門售賣翻新機。他們賣的日本水貨機 Sharp Aquos R Compact 就幾適合我。這部機只係大過 Xperia Z3 Compact 少少。翻新機幾乎新的一樣。價錢合理,$499,兼且聽講係日本製造。當然配備不能同這兩年的型號比較。不過我不是用來打機睇戲,3GB RAM 和 32GB ROM已經夠我用。最緊要細部 (132 x 66 x 9.6)mm。要批評的是相機,質素及不上 Z3 Compact;另外幾食電,我低使用量還可以。


今次買這部機算好彩,好彩在買得都算早。自從政府宣佈多咗地方要強制用"安XX行",廉價機變得渴市。Aquos R Compact在 Ola Tech 網頁一直有貨,直至近十月尾時突然無貨,結果我要等多幾日有貨返才買到。現在更加長期無貨了。如果我遲一個月才買機,真係多得政府唔少!








留言

  1. 對於商界嚟講今年真係賣平價貨品好時機,除咗安XX機外,半年前掘礦熱潮下,一堆舊型號顯卡忽然番生,我都被迫買咗一張 GT-1030。

    舊機 spec 係次要,最緊要係 android 版本要有番咁上下新;但有番咁上下又會令部機行唔郁。為安全計,又要有 android 10 才可個別調校個別 Apps 的權限,唔試過都好難知啱唔啱用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這Aquos R Compact賣比我時已經升咗上 android 10。

      刪除

發佈留言