第九代 - 面目一新

上次第八代電腦懷疑壞 onboard display,於是用外加 display card,但未有解決問題,只有舒緩作用、hang少了及有預兆令我主動reboot。始終難免一死,上星期二5月21日就一hang不起,相信是壞底板。用了五年半,是用得最耐之一部,第六代也是用了五年半。

第九代繼續行簡樸路線,但明顯無第八代去到咁盡。用返兩條 RAM,選用最新技術的 M.2 SSD。不過,今次最大分別是連機箱都換了!舊機箱用了二十年都有,一直覺得冇必要換,加上環保心態,盡量減少製造垃圾。二十年已經夠皮有餘,不少部份已生銹,所以是時候作出轉變。今次另一創舉,其實相當搞笑。我砌了二十年機,幫朋友都砌過三部,但今次我竟然是叫電腦舖頭幫我砌!套裝機我買過,但未試過自選零件叫人砌,然後自己安裝返部份舊零件,半DIY模式。叫人砌的最大好處是實冇衰,如果自己在屋企砌跟住唔得就最頭痕。

CPU: Intel Pentium Gold G5400 (3.7GHz, 4M Cache, LGA 1151) - $505
M/B: Asus Prime B365M-A - $580
RAM: Kingston DDR4 2666MHz 8GB x 2 - $660
SSD: Intel 660p 512GB M.2 PCIe NVMe - $497
Case: Cooler Master MasterBox E300L - $298
Power: Cooler Master MWE Bronze 500 80 Plus 500W - $370
OS: Windows 10 Home Full Version Box USB - $990
Labour: Installation & 5 Years Warranty - $200

Total: $4100

由於一次過又買機箱又買Windows,今次相信是近幾代最重成本的一次,雖然CPU和底板都比第八代電腦便宜。第八代的CPU要$649,底板$799,比第九代貴三百多元。叫人砌事實慳了一些功夫,但自己裝返舊機的 Hard disks 和 DVD drive,所花的時間也不少。由於新機箱較細,另外機箱內電線的走位安排也不合我意,部份要重新整理。

留言

  1. 舊機箱那個是 Zip Drive 還是 1.44M Floppy Disk Drive?

    用到死先換很合環保原則,但舊機用舊 OS,當程式不再受支援時會很痛苦。(幸好廠商普遍支援 Win 7 ,比 XP 時好得多)

    回覆刪除
    回覆
    1. 那個是1.44M Floppy Disk Drive,舊機都沒有接駁,只是放喺度! :D

      刪除
  2. 你個舊case 同我之前98年部celeron 300 case 一樣,我早幾年已經掉左!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!係呀,我部同一年代又係Celeron 300a。

      刪除

發佈留言