西樵大餅

 今天好好太陽,十分好,食個餅賀一賀先!
位於南海西樵山官山鎮的金山餅店,是國內有名的造餅店,西樵大餅理所當然是這店的主打糕點。不過為了迎合現代人口味,這款西樵大餅跟西式蛋糕已經沒有甚麼分別。我明白傳統的西樵大餅確實難食,但沒有了原來特色的東西,是否仍然是這東西呢?

現在又看到半邊月光,爽呀!


舊blog留言:
STY - 同西餅一樣咁有咩好食呀?? @@
  • River - 好食的,不過有點無癮。
Chong - 上次答你的人是阿Ben,佢唔小心用了我的帳户。對於我這個半唐番來講,從來都沒有見過西樵大餅或者光酥餅 ... 家鄉 ... 更加不知道在那裏 ...
  • River - 佢同阿Ray都係烏龍大帝!
Chong - 我食西樵大餅或者光酥餅最鍾意用力吸走餅中氣泡,等塊餅無晒鬆化感先再食。何解?因為西樵大餅通常都係擺左好耐〔已經唔可以用隔夜黎形容〕,與其再追求那種虛幻的鬆化口感,倒不如嗒真下個種家鄉風味。
  • River - 乜食得咁雕轉?  可惜上面舊餅同西餅無異,想嘗下家鄉風味都唔可能。

留言