Gran Turismo

 

有打機的人應該知道 Gran Turismo 是 PlayStation 上的賽車模擬器。不同玩玩下的賽車遊戲,模擬器是盡量模擬汽車行走時的真實物理反應。玩模擬器玩得好,理論上駕駛真車比賽也會較好。電影 Gran Turismo 就是改編自一個玩 Gran Turismo 的少年高手成為真正賽車手的真人故事。

我原本無打算睇,但有朋友介紹,同埋畢竟以前我玩好多賽車遊戲和模擬器,都係一個simracer,情感上應該支持下。Gran Turismo 我只玩過第二集,早期的質素係咪稱得上模擬器我有質疑,仲要我係在PC用PlayStation emulator再加上keyboard來玩,真係當遊戲玩而已,好搞笑!

算好睇平實,角色間的感情描述好,不過真人改篇故事唔好有太大期望。記得記得唔好睇任何trailer,否則連好睇的幾幕都失去震撼感。對我最有趣係我以前都幾鍾意聽 Kenny G 和 Enya 的音樂!有睇就知我講乜,這個唔太算劇透吧。未睇可以睇下,快落畫。

留言