鹹水喉

多年來我都話忙而少寫網誌,今年嘅忙去到另一境界。屋宇署命令驗窗又要裝反虹吸管,加上今年屋企特別多東西壞,超忙,最近才叫好啲。今篇講座廁上水喉,用鹹水,多數都用偏硬的膠喉,俗稱筷子喉。

筷子喉好耐用,但因為偏硬,水制出水位和水缸入水位要在適當角度,加上條喉長度剛剛好,條喉才會耐用。好果角度唔適合加上距離近,強行裝筷子喉,長期高壓拉扯就會在駁口漏水,冇得救又要換喉。家中一個座廁就係咁(不是相片中那個咁暢順),水喉師傅裝的筷子喉,用了兩年左右就在最弱的駁口位,水缸那邊漏水。

我心諗如果再搵人修理,師傅又係強行裝筷子喉,咁唔係辦法。就算膽粗粗自己試下修理,搵唔到代替品,都係唔得。我想過用金屬網喉,但唔適合鹹水,真係冇晒計。拖咗好耐,結果死死地氣想用返筷子喉,上網睇下人點換,或者有甚麼橋妙學到呢!

結果有大發現!有個陳師傅好肯分享技術,佢有條片介紹上水喉,原來網喉的網係有膠造的,咁就唔怕鹹水腐蝕。我當然衝去買條返來試下,26蚊,但我個座廁又有另一個問題。水缸個入口係三分,條喉係四分。咁應該都唔係大問題,加個三分內牙四分外牙的轉駁器,俗稱杯臣就得啦!點知我油麻地行到深水埗,加埋屋企附近的五金舖,都只有金屬杯臣。我相信全香港總有一間舖頭有賣膠杯臣,但點知喺邊?就算上網問過人甚至那位陳師傅都唔知邊間有!最後就在乜都有嘅淘寶買咗幾個,但表面造工質素麻麻,無計啦,叫做解決到個問題。四月尾安裝到現在都無事。


要留意,長度要預長啲,寧願打個圈都要確保冇橫向壓力在接駁口,同埋只可用手擰實,唔好用工具。

官網資料:http://catalogue.tucai.com.cn/index.php/goods/details.html?id=64


留言