龍珠超

最近睇完『龍珠超』(Dragon Ball Super)動畫,真的要多謝玄學家李居明。李居明曾經以玄學角度,提出電視台重播龍珠,就有助對抗武漢肺炎病毒。好似好無稽!

我是龍珠迷,但廿幾年前睇完『龍珠』和『龍珠 Z』就停了。之後的『龍珠 GT』和最新的『龍珠超』從未睇過。雖然喜歡睇,但未大癮到去主動找DVD、網上下戴收睇。如果電視沒有播放就算了。一直沒有跟進,直至今次李居明話播龍珠有助抗疫,就重燃我的龍珠癮!最初只是在Youtube找找龍珠 Z的精華片段,後來發現Facebook有人直播龍珠 Z,就睇了幾日。龍珠 GT也有人直播過,但那幾天唔太得閒睇,加上龍珠 GT不是正史,即是不是原作者鳥山明的手筆,所以算吧。緊接著有人播龍珠超,我也開始追看,但播了十集八集左右就停了。既然開始了,而且算好睇,那我就想找找餘下的。Youtube沒有,結果遠在天邊近在眼前,原來ViuTV網站有得睇!!於是一路睇,平均每日睇五集左右,昨晚終於大結局。

要評價龍珠超,都算好睇,要知道以打鬥為主的故事,難免走上愈打愈勁、難有新意之路。其實龍珠 Z尾段已經有這種感覺,是一個因素令人不會太渴望睇新一輯故事。今次龍珠超動畫在2018年完結,但漫畫版仍有繼續畫,情形又回復當年睇完龍珠 Z的感覺,如果有日動畫版第二季出埋漫畫版餘下故事,那就繼續睇,但不會太渴望。論故事,元祖龍珠屬於細路仔搞笑劇,龍珠 Z好唔同,氣氛比較凝重,較適合成人口味,而龍珠超就介乎兩者之間。時代變了,龍珠超的節奏比龍珠 Z快。論畫功,龍珠超好明顯有電腦製作成份,以前完全以人手畫的時代比不上,有些效果以前難以做到,但我發覺龍珠超某些人手畫的部份,尤其是開頭幾集係明顯唔太夠班。要算最比不上龍珠 Z的地方,一定是配樂。龍珠 Z的配樂簡直又多又正、氣氛一流、百聽不厭!

講開又講,播龍珠有助抗疫,雖然李居明有解釋背後道理,但以我的玄學知識不很理解到。佢主要說係化火毒。不過上年年尾,佢又話今年庚子水重火缺,要多穿綠色紅色衫去補火,跟火毒一說好矛盾。不論如何,我都要多謝佢,畢竟睇動畫有令人年青感覺,加上龍珠的故事係好正面好有力量,睇完人都精神啲!感覺上可能真係有助抗疫!

ViuTV龍珠超:https://www.viu.com/ott/hk/zh-hk/vod/72669/%E9%BE%8D%E7%8F%A0%E8%B6%85

主題曲仍然好正!

留言