恐怖美學

點點心
上星期幫襯點點心,因為知道佢有幾味素食,例如黑松露野菌腸,質素唔錯。不過,一看張檯墊就觸動我神經了!

 豬廚司、一籠豬頭點心,豬烹飪同類造點心?想想把豬頭改成人頭,自然覺得好恐怖吧!這不是個別事件,看看牛涮鍋和金妹牌的廣告:
牛涮鍋金妹牌

同類或自己比人食,還充滿喜悅?這是甚麼變態心理?就好像 512 汶川大地震,最近改為汶川感恩日,一樣在受害者傷口灑鹽,顛倒是非。其實更變態是,好似很少人覺得有問題,難怪世界上咁多變態暴力嘢。世界和平,根本是地球人的妄想。

麥太
最後還有這套恐怖動畫,不要忘記麥兜有個同學是鴨仔,畫中是雞咁就無問題?真係愈想愈恐怖!

(2018-06-22 更新)
更多例子:
藍妹啤酒

裕記燒鵝

留言

  1. 睇開啲啦,香港人。不用太認真,廣告嚟,卡通嚟啫。至於四川件事,想想籠入面係果啲要為無辜死傷負責的幹部人頭,就不會覺得太反感。

    這個想法不昰暴戾,而是華人傳統。

    以前虎豹別墅入面的浮雕雖然恐怖,但有警世作用;而家已經唔興講「報應」,因為太多人做了陰騭嘢 (如教育局長),崩口人忌崩口碗。傳統的「恐怖美學」,和苦茶異曲同工。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲恐怖廣告,最恐怖是好少人覺得恐怖!尤其是卡通,會教壞細路,所以一定要認真!

      刪除

發佈留言