未富先驕

中興通訊被制裁一事,符合早前大陸清華大學教授孫立平的見解,貿易戰美國最差情況只係重傷,但中國係生存問題。Intel等美國晶片廠無咗中興通訊呢個大客,可能好傷,但中興卻可能執粒都唔出奇!

中國的問題,簡單來說,可借用梁振英當年話香港"未富先驕"來總結。近幾年中國人正正係未富先驕(富是指有實力)。他們忘記了鄧小平的韜光養晦戰略,或者太早以為養晦完,已經天下無敵可以不可一世。加上美國前黑人書生總統紳士風範,佢仲會比下面唔係咁想得失中國,令中國人以為真係無有怕。點知來個侵侵呢位古惑仔老江湖兼癲癲哋的美國總統,一嘢車埋黎唔使比面,中國人才如夢初醒地球上邊個才是龍頭大佬!

(2018-8-9 更新)
原來「未富先驕」的下一句是「稍強即狂」!
撰文批中國民族主義 北大教授:怨恨情結主導,未富先驕稍強即狂

留言

  1. 走捷徑就會這樣,無培養實力,無得回頭。但點解會走捷徑?就是政治體制問題,個個搵快錢,之後就走。一切都是註定。抄香港 80 年代模式,聽瓜直。

    講開,早幾個月科網股炒得㷫熻熻,而家變成咁,應該一早有人收到風。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!原來模式也是抄別人香港!

      股市每十年一個循環,都無乜點錯,大限又到。

      刪除

發佈留言