素乳酪

上年開始,華潤的 VanGO 便利店有很多英國 Tesco 產品。由於歐美地方素食較普及,Tesco有不少素食選擇。於是小小一間便利店,素食產品往往比惠康百佳超級市場更多。今次我試了無糖素乳酪。

乳酪不用好無陰公得來的牛奶製造,通常就是用大豆了。這杯是十月到期的半價貨($16.9),於是吸引我買來試試。亦因為快到期,我一次就吃了整杯。怎知是一大挑戰!因為無糖,酸酸哋(預咗),好似酸味的豆腐花,又500克咁大杯,食到大半真係好難頂。如有下次,一定要同其他食物如生果一齊食,或分兩次食!


牛奶點無陰公?最近有細路女講解得很全面和直接,值得一看: 

留言

  1. 以前我也趁減價才買乳酪(現在沒買了),原來細杯的原因,是多數人一次過不能吃一大杯。

    大學生又怎可以當細路女?

    流浪牛其實都幾幸福,至少可以飲牛奶。或者,動物要得到幸福,就先要遠離人類。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好味啲,個肚餓啲,500g都唔係好大杯。
      年紀細我十八、九年及以上的人,都可以稱為細路仔/女啦!
      由於大部份人類係PK,動物最好遠離啲才有幸福。

      刪除

發佈留言