大埔站東北環迴遊

大埔墟地圖
我經常話香港有好多地方去,大埔有一簡易旅遊路線。由大埔墟站出發,行去東邊元洲仔、東北海濱公園、北邊舊大埔警署後反回大埔墟站。


大王爺廟
第一景點是元洲仔大王爺廟,個名相當型

天后像
個天后像幾靚

元洲仔自然環境保護研究中心
第二景點,元洲仔自然環境保護研究中心,前新界政務司官邸,平日中午就關門,我們僅僅中午前到,只在室外閒逛

中心外有個碼頭仔

行去元洲仔公園,沿海岸觀看白鷺和塑膠垃圾

回歸紀念塔
第三景點,回歸紀念塔 (Tai Po Lookout Tower),多麼特別的建築物,同時令我想起 IQ博士小雲的至愛

Look look 先...

第四景點,綠匯學苑,前身是舊大埔警署

綠匯學苑
入內參觀要先登記,綠匯學苑由嘉道理農場管理

我們兩點前去到,剛好參加到導嘗團

左邊是餐廳《慧食堂

慧食堂
慧食堂是好講求環保的素食餐廳

菜色不定,視乎當日有甚麼材料,留意水杯相當小,減少浪費食水,用心良苦

兩碟都是輕餐,$45

餐廳有菜地供應食材

離開綠匯學苑,在大埔墟的街道閒逛,立即由之前的悠閒優雅氣氛變成人頭湧湧污煙瘴氣,急急走人喇!

留言

  1. 上晝的旅程都好趕急噃。

    元洲仔自然環境保護研究中心未入過,之前黃昏經過見碼頭有人釣魚,但記得無咁短。睇地圖至知原來有兩個碼頭。

    好小可回歸紀念塔附近咁少人,去親都有大量小孩踩單車氹氹轉。唔通佢地同烏蠅習性差唔多?

    聞名的綠匯學苑慧食堂的膳食原來係咁,份量計價錢一點也不平。新鮮菜會係好食好多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上晝的旅程好趕,要預多啲時間才對。
      回歸塔附近咁少人,可能因為係平日加上午飯時間。烏蠅習性,笑了!
      這類餐廳一定唔平,但考慮菜色、材料質素、環境氣氛等因素,就唔算貴。咁整法,食唔出新鮮菜好食啲。
      ---
      你段留言被當作spam,可能早前我段慈山寺留言也受到相同待遇!

      刪除
    2. 查過,真係!立刻恢復返先。

      有垃圾留言都唔好似 email 咁標明數目,blogspot 差少少喎。

      刪除

發佈留言