全完堂

昨天我在荃灣,過馬路等轉交通燈時,留意到這教堂。個名諗落幾有趣!

基督教會的廣告在街上常見,最經典的莫過於「信耶穌必得救!」。這個「全完堂」也不差。「全完」,意指全部都完?即係世界末日?難道是恐怖組織?正所謂「唔怕生壞命,最怕改壞名」,如果叫「全圓」(全部圓滿),或「完全」就不會那麼搞笑了。根據官方網站的說法,原本真的有人建議用「完全堂」。另一好笑之處,原來「全完堂」一名的來歷都只是據說,實在太胡里胡塗了!

全完堂歷史:http://www.cychurch.org.hk/2010/v2/cyc_history1.html

留言

  1. 只聽過荃灣以前叫淺灣,未聽過叫全灣的。

    第一次見呢個名係經過舊葵涌邨時在山谷上的全完中學,荃灣的教堂反而無咩印象。睇荃灣舊照片時在街巿街的全完教堂真係好標青。

    回覆刪除
    回覆
    1. 畢竟佢啲嘢係據說,可能真係無廣泛叫過"全灣"!

      刪除

發佈留言