Hot Chocolate


朋友在比利時帶來的手信,不過是法國製造!這是朱古力熱飲,一隻木羹黐了件朱古力。
雖然包裝上寫 "store in a cool and dry place",在三十度高溫高濕度我放了超過一星期仍沒有溶化跡象,真幸運。製作方法簡單,只要把隻羹連朱古力放在熱水或奶,攪拌幾分鐘就得。味道?鬼佬食品我以為好甜,但原來好似飲中藥苦茶,皆因這是 Dark Chocolate 味 ...


留言

  1. Saw sth like that in Log-on years ago, wanted to try but wasnt convinced that it would satisfy my chocolate want (why not paying less for a bar of concrete chocolate)? lol

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇左你咁耐覺得你係果啲清心寡欲看破紅塵既人,你居然會講romantic....真係笑左


      係咪romantic應該係睇下係邊度同邊個食啫 lol

      刪除
    2. 死啦,我欲念少但不是看破紅塵呀!我也喜歡搞笑,見你笑咗即係好笑。
      其實有時對自己都要romantic。 XD

      刪除
  2. 包裝幾有諗頭,唔錯唔錯。

    回覆刪除

發佈留言