香港國際UFO議會2014

有好朋友關照免費入場,星期日我去九龍灣國際展貿中心聽了一天UFO議會,真的一天,朝十晚七。我很有興趣外星人、古文明、頂尖科技、陰謀論等另類話題,但這類講座、議會都是第一次參與。結論是不值得花錢去(我坐的位要$480),會中內容並不特別,尤其是我已經聽過看過很多這類話題的節目,基本上較難令我感到大開眼界。雖然議會朝十晚七時間很長,但都是走馬看花形式。

主講嘉賓有三位:
  1. Robert Bernatowicz (波蘭著名神秘學專家,比喻為波蘭雲海,成立 Nautilus 組織)
  2. Kerry Cassidy (全球最大UFO及神秘事件揭密者平台 Project Camelot 創辨人及主持)
  3. 雲海(不用多介紹)。


Robert 分享幾個 UFO 個案


最爆係Kerry話馬航 MH370被 "time-shift" 去另一個時空,全機人死哂!

雲海分享在非洲的考古之旅,古人可能接觸過外星人

其他講者,Meiling和薜俊良,都是網台節目主持,講HAARP和地球上的能量點

呂頌賢和鐘源(網台節目主持)

江濤(香港飛碟學會)

以上三人都是素食者,真好,當然乘機推廣吓素食啦!例如較文明、進化的外星人都多是素食者。

未完全準備好的大合照

留言

  1. 齋講連 video 都無?

    馬航 MH370 最神秘的地方,是竟然強國也低調處理,事件唔係關外星人事,就梗係關老大哥事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有播少少 video 及 slide,但投影的效果當然比不上睇電腦畫面好。

      據 Kerry 講,機上有四人係某控制機械人公司的高層還是技術人員,懂得頂尖網絡、機械人等科技。某勢力(好似話係光明會)唔想強國得到那些技術,所以就做低架飛機。這點我會信,但講到用 "time-shift" 轉移時空,我都覺得誇咗啲。

      刪除

發佈留言