1.5億六合彩


星期六下午也來看我個 Blog,一定是超級粉絲或時運高,今次你有福啦!

六合彩頭獎1.5億,是香港史上最高彩池;我好少買六合彩,今期也要出山。我通常不是亂買,亂買即是買電腦票。我通常買一直買開的號碼,或是針對當期而預測的號碼。

六合彩理論上是隨機開出,但稍為用腦想下就知實際上不是完全隨機,所以有得預測。不過以我的研究經驗,所謂預測只是大概的方向,稍為提升命中率。一注中頭獎的機會是1400萬份之一,預測準確可以把命中率提高到幾百萬甚至一百萬份之一,已經很難得,但仍然好難中,只是理論上比亂買好。當然老土地說,或玄一點地說,有橫財運就乜都唔洗計。有些人真的很有橫財運,經常中大小獎項;好像我冇乜橫財運,又有點小聰明的人才需要預測。我多年研究六合彩的結論是,如果自知無乜橫財運就盡量不要買,只在高彩池(我的標準是5千萬以上)及有心水才可以考慮買,並最多兩注就算。

講咗咁耐終於講重點,各位讀者你今次真係有福,我會公開今期預測!今期好大機會只攪出大號碼,即係最細都20號。如果你冇心水號碼,可以參考吓,唔洗買1至19號。如果預測準確,又有米,中頭獎只要全包20至49號就得,即係付出 $5,937,750 就中 1.5億,就算頭獎十注中都分到千多萬,仍賺一倍,哈哈!

當然預測不一定準,今次我幾有信心才公開,最終買甚麼是自己決定。

留言

發佈留言