脆香素菇飽



破天荒!麥當奴竟然推出素漢堡,名叫「脆香素菇飽」McVeggie Burger。香港麥當奴其實一直都有售素漢堡,但只限在長州及太平清醮時候。我就未試過。今次在大部份分店有售,怎樣也要支持下。環保先鋒周兆祥講過他多年前親口問香港麥當奴的話事人,某些國家的麥當奴有售素漢堡多時,為什麼香港麥當奴不售賣呢?

回答是:"Give me the customer!"

這確是硬道理。為了讓麥記知道有 customer,雖然評價不好,我也買一個試試。

外表像麥香雞

材料是青豆、粟米、紅蘿蔔、香菇及薯蓉

味道真係麻麻,重口味!

留言

  1. 哈哈哈哈哈哈哈
    我開頭諗住支持下素食買左個, 試左唔夠兩啖比左我媽,兩個都決定以後都唔再買
    一黎真係(好)重口味,二黎用黎炸塊'肉'果堆油唔知炸過咩肉黎

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人問過啲油係咪炸過肉,麥記答覆係同肉漢堡分開來煮,油也不同。不過件素漢堡咁重口味真係對推廣素食幫倒忙!

      刪除

發佈留言