廣告電話

最近手機又多了廣告電話,星期一至五每天至少有三個。以前我的對應方法是把廣告電話列入黑名單,並在手機設定拒絕接聽。現在我想到,那不是幫了他們一點忙,讓他們快快打去另一個電話,滋擾更多人?現在我一樣不接聽,但手機不設定為拒接,讓它響到停。無錯這樣比拒接較滋擾,但這樣可以浪費他們的時間,如果人人這樣做就少一點人受滋擾了!

(相片來源:Edublogs)

留言

  1. 未有智能電話之前我也試過這樣做,結果是它會鍥而不捨地不繼打俾你。我懷疑電話係由電腦打出,所以不能用人性化方法去處理。

    回覆刪除
  2. 我都係, 等佢響, 響飽佢, 佢會有record, 下次打比你嘅機會率會低左.

    回覆刪除
  3. 我會測試一段日子,如果廣告電話繼續增加,都要設定番拒接。

    回覆刪除
  4. 如果手機無voicemail呢招應該work, 我媽唔聽/cut佢線後,過多1-2分鐘佢就收到個sms話有新留言 (佢習慣要即日清voicemail)

    回覆刪除
  5. 平均每天有3個廣告電話? 有咁多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰排有咁多,可能因為是交稅季節。之後有一排降到0至1個,近排又多番,1至3個。

      刪除

發佈留言