波羅密素食

昨晚我和朋友吃飯,在一間我未去過的餐廳:波羅密素食 (尖沙咀彌敦道180號寶華大廈2樓)。我們叫了八個菜,價錢幾貴,而且我不覺得特別好吃。不是不好吃,而是這個價錢我的要求會高一些。
六和素拚盤

黑松露香煎百靈菇

素蟹粉鍋粑

金栗玉崧莧菜

金針雲耳冬菇烤麩

喇沙水餃、梅菜咸魚肉餅臘腸煲仔飯、艇仔粥


顯示詳細地圖
尖沙咀彌敦道180號寶華大廈2樓



舊blog留言:
jess - 其實真係好貴,對我呢D冇收入人事來說! 真係5開心架!
  • River - 仲貴過在美國吃晚餐,以我要比錢的晚餐來計,每餐不多過 19美元 (150港元),有一餐還多到十成功力都食剩。

留言