少年Pi的奇幻漂流

自2010年的《阿凡達》,《少年Pi的奇幻漂流》(Life of Pi)是另一套我想入戲院看的電影。
我是看 3D,這套戲值得看3D,因為多近鏡,3D 效果明顯。Life of Pi是一本小說,現拍成電影,很美,主題是信仰。內容好像好深、好多東西想表達。對於喜愛動物的人,有幾幕好touching。片中亦經常牽涉到素食,聽說 Life of Pi小說作者是素食者。

Life of Pi 好看,總算今年平衡了我上半年看的呃錢爛片《復仇者聯盟》!




舊blog留言:
Kingmanyi - 六分係DNA一定信宗教, 零分係一定唔信. 你係二, 我係一. 我有兩個Friend, 一個信jesus, 一個信佛. 兩個都話梗係有動物啦. 最奇係....兩個都係頂級電影迷!
  • River - 我的價值觀其實沒有分宗教與非宗教。我追求真相,不論是宗教界的觀點、科學界的觀點或者其他觀點,我都平等對待,都會參考,合理的部份我就信住那部份先。所以呢,話唔定過多十年八年無嘢嘮,我就把自己所悟所信的整理成一派學說,一個新教派 ..... Wombat 教來掠水啦!
Kingmanyi - 但你冇信教喎
  • River - 好問題!大部份人都會咁諗,一係無神論乜都唔信,一係信教拜神。我信有鬼神有靈魂,唔代表就要信哂宗教裡所講的那一套鬼神。各宗教所說的可以參考,但畢竟是人說的,不可盡信。既然沒有一個教可以盡信,我又怎會信教。雖然沒有一個教可以盡信,我認為佛家和道家思想所描述的宇宙是相對最合理、最接近真相。
Kingmanyi - 呢個故事好有趣, 每個人嘅答案都唔同, 睇你嘅DNA 會唔會信宗教. 我地呢D無神主義嘅, 一定係冇動物.
  • River - 我係信有鬼神有靈魂,唔信人死如燈滅。我係單憑電影裡描述的故事是否合理來推斷,最初我信有動物,但故事發展愈來愈不合理,所以我才相信冇動物。
Kingmanyi - 你信邊故事, 有動物定冇?
  • River - 我信冇動物。

留言

發佈留言