Gigabyte 中文名

以我最近一年的經歷,Gigabyte 的中文名應該是 "豬加跛" 或 "豬加雞"。

我砌機多年,Gigabyte 產品的可靠度,如果佢認尾二,沒有其他牌子敢認第尾!

  1. 底版用了兩年就壞,未試過!
  2. 壞 display card,未試過!
  3. 未夠巴閉,display card 半年就壞,簡直無可匹敵!
Gigabyte 真是又豬又跛又雞,是永遠黑名單牌子!

舊blog留言:
阿德 - 真係睇 model 。我而家塊 GIGABYTE 都用咗五年。之前另一塊華碩 A7V 都用了五年,但價錢貴三成。
  • River - 買電器係撞手神為主,講得玄一點(我知你現在唔係幾buy呢套),係要夾。好明顯我同 Gigabyte 唔夾。
  • 阿德 - 雖然 A7V 用了五年,但下一塊同樣是華碩的板就只用了兩年半,可見這不是個人夾牌子的問題,是該產品的 QA 出了問題。
  • River - 你還有使用其他Asus產品嗎?如果只有一次美好的 A7V 經歷不足以說夾。雖然我這三次不幸經歷也可說 sample size 不夠,但相比其他我用過的底板和 display card 牌子:Asus, Abit, Winfast,3dFx, ... (底板起碼用四、五年,無一張 display card 壞過) 都比 Gigabyte 耐用,換轉你有類似經歷還夠膽繼續買 Gigabyte 嗎?畢竟 Gigabyte 不是三四流垃圾牌子,但我卻會如此黑仔,不用玄妙之說實在難以解釋。
  • 阿德 - 如果沒信心,就不要買吧。購物除了滿足功能需要外,還要滿足心靈需要,又不是只得一個牌子揀。你這樣說倒令我想起已忘了的事,就是連續三張使用 Nvidia chips 的 display card 都不足兩年全部打柴。我選 Gigabyte 底版的其中一個主因,就是用 built-in 的 ATi display card,還有當時標榜的高清電視功能。

留言