香港百人

亞洲電視節目《香港百人》介紹香港的知名人士,資訊性甚高,但每集半小時,時間略嫌不足。我間中都會看,最近就看了一集是介紹勁人周兆祥。或者不少人仍當他是怪人,甚至瘋子,其實所謂怪人、瘋子,往往是他們的思想行為走得太快,又或者是當時社會不少人的思想仍太閉塞無知所造成的誤解。
其實比他更怪更另類更綠色的人還有!

舊blog留言:
Chris - Thx River~!  我啱啱在YouTube 看完香港百人 --- 林超英 !  ATV 資訊性節目,其實同TVB 唔會差太遠~!
  • River - 林超英是少有講人話的高官,我最記得佢在位期間叫人減少購物。這確是環保的根本,但在消費主義主導的香港,有那一個在位官員肯講或懂得講這些其實很簡單的道理?
阿德 - 呢隻我都有睇,皆因由 facebook 周兆祥個 page 得知。 之前我睇 ATV 官網,片段質素好差,你提供的 Youtube 片段靚好多,以後可以有心機睇多幾集「香港百人」。Thanks!
  • River - 我發現這段 Youtube 片是剛剛星期五 upload,之前要看高畫質的「香港百人」是不容易。
Chris - ATV 自從換左老闆之後, 有d 新節目都 ok~!  我間中會睇下"把酒當歌" 同"ATV 焦點".  反而我因為唔多鐘意睇TVB劇集, 所以在個人收視率, TVB vs ATV 可能 55 波 or 6 vs 4 左右!
  • River - TVB vs ATV 的個人收視率我也是 55 波,還有Cable 1台。我收看這三個台的時間是差不多。

留言