Headphone

我部電腦一直都用顯示器的內置喇叭,幾個月前喇叭壞了,唯有暫時使用headphone,直至有令我滿意的解決方案。用 headphone 代替喇叭一段日子後,我漸漸發覺用 headphone 比用喇叭好。1. 不會騷擾別人;2. 想聽聲音才聽 - 有時看網最怕個網頁突然嘈喧巴閉,沒有喇叭就不受騷擾,想聽聲音才帶上 headphone;3. 音質比喇叭好。
(相片來源:德生)
現在我用中國德生的 E805 headphone,性價比很高。德生是德國 Grundig 收音機產品的代工生產商,可見造工質素不低,我用落確實幾好。


舊blog留言:
Benjamin - 冇理由架,你賣了屋搬番同屋企人住了嗎?
  • River - 又唔係呀。
Benjamin - 暫時用駛乜用咁誇張既 closed system? 隻耳仔會好熱同埋會聽傷隻耳架﹗我以前都成日聽 headphones 後尾隻耳真係差左好多。其實喇叭壞咪買對羅,你屋企得你一個住,嘈到邊個呀﹗
  • River - 多謝關心!我聽得好細聲,又唔多聽,應該無事卦。  我唔係一個人住。
Chris - 乜你都有聽開歌ga?  唔講真係唔知wor! 不過段估你應該唔係聽 Canton Pop !
  • River - 我會聽歌,但少聽,屬於聽不聽也可以。我小學時聽 Canton Pop 最多,當時每星期都有睇勁歌金曲,但中學左右開始就少聽。近幾年我聽的多是電影、動畫和遊戲 soundtrack,另外家中經常開收音機,不過多是播舊歌的台。
Chris - 在家裡我反而不太喜歡用Headphone, 就算用上了 wireless headphone 也覺得好像很拘束 !
  • River - 這確實不方便,但重點是我不會長期帶,主要看 Youtube、電影、聽歌(哈!我都會聽歌)時,其餘看網頁、check email 等就不帶。
Kingmanyi - 冇mic既?
  • River - 我都想有,美中不足。

留言