叫春

(相片來源:維基百科)
近幾年這幾個月,屋外都有一把怪雀聲,由早叫到晚,聲音響亮、中氣十足!我一直沒有理會,最近無意中才知道是何方神聖,原來是噪鵑有人把這叫聲放上 Youtube

影片裡的是雌性噪鵑,嘈之巴閉的應該是雄性,在叫春。

有人覺得牠頗煩擾,由早叫到晚,我覺得幾好聽,只要不是凌晨時候擾人清夢就可以。同場還有蟬叫大合奏 (不又是叫春),蟬叫聲我由少聽到大,早已當作背景音樂了。


舊blog留言:
Willlawhk - 以前係宿舍住,每朝都俾呢種雀聲嘈醒,一直唔知係咩雀,宜家知道元兇了。
  • River - 鬧鐘都慳番,幾好喎!
阿德 - 早個多月被噪鵑煩擾得很嚴重,近來牠好像識相飛遠了,叫聲細了好多,好夢可尋了。
  • River - 可能找到另一半就不再叫吧!
Raymond - 我屋企好近山邊, 每晚都聽到唔少動物昆蟲叫聲. 但以蛤蜊田雞類最大聲, 好似牛叫.
  • River - 晚上我這邊蛤蜊田雞類的叫聲有少少,更多的是人聲車聲 ...
Chong - 我貓貓都經常叫春,我已當作背景音樂了
  • River - 我未聽過貓貓叫春,或者聽過也不知道,反正都是喵喵聲。剛剛找到 Youtube 上也有貓貓叫春片!

留言