Palm

最近很忙,又沒有甚麼非說不可的話題,我又想維持每星期至少寫一篇的習慣,那就找一段與自己有少少關係的新聞來說吧!

今天一早聽收音機,HP 收購 Palm!震撼嗎?沒有,因為自從多年前 Palm 不再使用自己的 Palm OS 而用 Windows,Palm 在我心中已死。我可謂 Palm 的長期用家兼真正使用 PDA 的人,2000年中買的 Palm Vx,一直用到現在,將近十年了。用了十年的電子產品,電量仍然充足,只是 digitizer 大約每星期要重新 calibrate 的 "小毛病"。"小毛病" 的影響有時並不少,要 reset 部機才可以解決,不過就只有這個問題,算不錯。Palm Vx 機身纖薄,外型設計又有點外星 feel,加上用電量少夠環保,真的很適合我!多功能計算機、字典、計時器、干支萬年曆、記事本、鬧鐘一應俱全。
懶/忙到照片也沒有影,重用舊照

造工多好的 Palm Vx,畢竟是電子產品,總有故障不行的一天。十年前智能電話未普及時,我就想 Palm Vx 加上電話功能是多麼好。到今天智能電話都算發展成熟,加上我的樂聲牌手機也用了七年之久,好大可能我會一併更換兩件古董。現在只欠一部令我滿意的智能電話,又或者好不幸兩件古董其中一件不支倒地,就是換機之日!


舊blog留言:
Chris - Android OS 始於太新, 聞說唔太 user friendly.  不過始終我未用過智能手機, comment不能作準 !  但我 requirment 係要有實體QWERTY keyboard, 所以大大減少選擇 !

Chris - 智能電話日新月異, 手機 OS暫時都仲係戰國時代,  其實都唔易揀 !
  • River - 莫非你現在對 Android 有保留?
Kingmanyi - 當年豪Tom 比左部Palm Vx比我, 我都好鐘意用. 可惜後大意弄濕後壞左. 你部Panasonic....我地一齊去買架, 咁就7年lu.....Panasonic亦都退出左手機市場. 兩部一齊壞, 我強力推介一個好適合你既OS, Android. 睇睇HTC Desire, Legend啦. 我用緊Hero, 如果好平買到都okay架.
  • River - 係呀,同埋小福神一齊去買,我呢d Panasonic fans 再加上部機外表吸引,就買左! 哈哈!我之前有研究過,都係睇中 Android,雖然我無透露過你也知 Android 適合我,好o野!  Desire 好像幾好。Legend 和 Hero 的鞋揪設計好用嗎?感覺上我不很喜歡。
Raymond - 要做到你生意, 真難!!!
  • River - 你每次都係咁講。

留言