東亞運


  • 一見東亞運吉祥物東仔和亞妹,我就聯想到龍珠Z裡的人物,一把超級撒亞人長髮,又有點像魔人的外型和自信傻更更的神態。
  • 開幕表演總體上很好,舖滿 LED 顯示板的尖東海旁,加上維港上的花船和港島大廈燈飾做背景,有創意和極具香港特色,比在體育館、球場等場地好,但表演內容平平,或者是場地狹窄之故,難以發揮。
  • 我沒有一早留意比賽時間表,以為決賽必定如上年奧運一樣在開幕之後舉行,結果錯過了我有興趣看的 BMX 和 桌球。提起桌球,原來不是常規英式 21 個波打法,成日都兩三個波,有時打白,有時打黃,我不知幹甚麼,錯過了都不是甚麼損失。


  • 舊blog留言:
    Chris - 我覺得最奇怪是BMX未開幕, 就已經頒獎!  咁開幕是的意義是 ??  
    東亞運也有英式桌球比賽, 不過無線好似冇播到, 可能桌球係 NOW sports 主場! 
    乒乓球是 TVB主場, 所以有16:9 CAM, 兼算播得幾足下, Jade + J2 好多場都有直播 !
    • River - 開幕應該早一天,星期五舉行才合理。
    阿德 - 開始有點明白開幕表演為何最初決定要喺無記總壇,因為主辦單位真係唔識搞。
    • River - 主辦單位點樣唔識搞?

    留言