聖誕禮物

今年的聖誕禮物 ...

Panasonic KX-TS560MX

其實只是剛好壞了電話,我買一個新的!
我真是 Panasonic 迷,電話、手機、相機,都是 Panasonic,都是相信她耐用可靠不花巧


舊blog留言:
阿德 - 家中只有抽油煙機同 LD 機係樂聲牌。
  • River - 跟你講埋大件電器,我家還有樂聲牌電磁爐和 16 比 9 CRT 電視機!
Chris - 照計Panasonic wireless phone 無咁易壞, 我雜牌都用到起碼 4~5年 !
  • River - Panasonic 的無線電話未用過,照計會較好,以前我用過兩部雜牌,一部 Toshiba,係部 Toshiba 耐用些,都已經是九十年代的日子。家中還有一部日本製的 Panasonic 有線電話,用了廿年都有,仍然運作良好,毫無小毛病,簡直天長地久究極環保之選!不過 Panasonic 的電話,早已遷往馬來西亞生產。
Kingmanyi - Wired phone????
  • River - 係呀,以前買過幾部室內無線電話,都好快壞,之後把心一橫,反正無線都唔多健康,因為在家講電話多數講耐些,而且長期插多一個火牛即是又多一道電磁場,仲有無線又容易給人偷聽。

留言