澳門賽車

澳門賽車每年我都有看,但最無癮之處,是經常因為意外要暫停比賽,導致往往難以連續比賽七個圈或以上,看 Safety Car 和吊雞車更多。
 意外多因為賽道窄,我會覺得澳門賽道只適合電單車比賽。電單車比較少因為意外而暫停比賽,容易一氣呵成,但今年卻出現集體偷步事件,亦有說是大會的起步訊號混亂所致,於是賽了不足一圈就叫停,重新開始。英國車手 Easton 好快就搶得領先位置,並做出全場最快圈速 2:25.17。Easton 由於一早帶出拋離,之後一直安全駕駛,"慢" 到 2:28 一圈也有,比機會人島車手 CUMMINS 可以後來居上。CUMMINS 以穩定的 2:26-2:27 一圈漸漸縮短差距,在最後兩圈追過 Easton,Easton 如夢初醒,好快又爬過 CUMMINS,可惜這兩個超車鏡頭,電視都影不到!最後一圈,有慢車阻撓下 ,CUMMINS 再無機會超前,Easton 順利首名衝線。

路車挑戰賽也是有趣的賽事,因為多不同款式的車。今次路車挑戰賽,大家一心想看排頭位,香港車手丘永材駕駛的新戰神 GTR 35大戰三輛路筍,點知出乎意料(世事往往如是),新戰神起步慢,給路筍爬過,並在第一次入葡京灣時沉不住氣,急於行內線重奪首位,但因此而太遲剎車導致推頭撞欄,提早收工!大戰一早完場,以為就此沒有甚麼好看,點知起步排位第廿一的日本車手谷川達也,駕駛 RX8,逢車過車,最終奪得亞軍!可惜無線沒有播足全場,刪去中間幾圈,十分無癮。

其餘電視有播出的賽事,不甚吸引。以上兩場好看的賽事,就是因為少停賽,有足夠時間你追我逐,打心理戰。順帶一提,以前我經常玩賽車遊戲時,深深體會到賽十幾廿幾個圈,連續半個至一小時的比賽,那種落後都有得追,對手會一時鬆懈犯錯,同時自己要維持專注力的比賽狀態,樂趣無窮。


另外,我真的估不到,無線的歌星毒已入侵澳門賽車,好像甚麼節目都要搬一些歌手出來,唱唱歌、跳跳舞,才有足夠娛樂性,連續兩天唱歌,時間亦不短。其實安排歌手表演,給現場觀眾欣賞,本來無問題,問題是電視應該多播出比賽片段、訪問、花絮等,不是浪費時間轉播那些經常有得看又與賽車沒有關係的歌星表演。


舊blog留言:
Chris - 本來我都幾 like睇賽車, 但TVB 播就真係無晒癮, 10圈賽事, 抄車無左2~4圈, 又播下廣告, 點睇ar !  我諗要俾錢睇收費電視 至可以睇足全場!  
希望NOW TV 無左英超, 遲下可以平平地俾我淨係裝ESPN / Star Sport 睇F.1 !
  • River - 以前 TVB做得較好,今年特別差。唔通故意迫人睇收費電視?
HHuman路人甲 - 我喜歡欣賞不同車款呀^^

Willlawhk - 同感,最憎炒車。 歌手出來唱歌跳舞都未夠無聊,無記個主持d旁述先悶死你,廢話多到Miss左d車過車鏡頭都算,竟然夠膽死話觀眾最鍾意睇炒車,真係專業冇朋友。
  • River - 我唔憎炒車,不要炒到暫停比賽就得,賽兩三個圈就停係好無癮。
Kingmanyi - 波子王撞牆追林保都好精彩呀!
  • River - 我出了街,那場我無睇!

留言