Shopping Kart

很久沒有去圖書館看雜誌,今日我去了一趟,看了必看的 Popular Science

今期有一段報導幾得意,有個 MIT 學生 Charles 造了一輛購物賽車,利用高爾夫球車馬達和超級市場購物車改造而成。其實除了幾得意,購物賽車跟一輛電動輪椅差不多,不算甚麼稀奇,我認為更有趣的是,以下片中 Charles 可以把此車直接駛上公路,還經過警車,在香港唔拉就怪!


部攝錄機綁在頭上應該較好,拍攝視點的代入感更強。


舊blog留言:
Kingmanyi - 早前我去日本, 見到有得試玩兩個輪企係到搾果架車仔, 可惜太多人試, 冇機會玩.
  • River - 你講 Segway?香港有得賣,或者你走去扮買,那就可以試車。
阿德 - 我常常見到有些坐電動輪椅人仕在行人路/圖書館風馳電制,完全置其他行人安全於不顧。我相信如果佢地駛出馬路,警察都唔敢拉,驚畀人話「歧視」是也!
  • River - 不知身體健全人士可否坐電動輪椅,好似幾好玩 ,路程不遠的話仲方便過駕車。

留言