有客到


有一天,一家三口紅耳鵯 (讀音:匹) Red-whiskered Bulbul 來到我家,父母口不停,忙於鼓勵兒子多飛行,鍛煉雙翼!

望鏡頭,笑!


仔仔呢?給植物遮住,影不到‧‧‧


舊blog留言:
Miss World - 除左呢度..我只係係$3郵票見過.
  • River - 係喎,$3佢係主角。紅耳鵯應該唔難見,市區公園都會有。
阿德 - 我記得呢隻雀的叫聲好高音下。
  • River - 係,把聲好響。教仔時口急急,機關槍一樣!
巴別2世 - --小弟少年時代家裡養貓. 某天來了1隻很普通的"自來雀". 進了屋的最裡面歇一歇之後想飛出窗外時被貓逮個正著. 平時可愛的貓此刻變了兇殘變態的咀臉. 看牠著了魔的樣子在玩雀, 我們沒有人膽敢惹牠.....!
  • River - 原始獸性,所有動物及人類皆有之。飛入屋的自來雀,我記憶中不出三次。
Kingmanyi - 自來雀...富???
  • River - 由於住近公園,每天一早都有自來雀,但好難影得好,有時角度唔就,接近些少又會飛走。今次因為有隻細雀,佢父母唔會輕易飛走,我才可以稍為接近而佢地又企定定比我影!

留言