豐田機械人

豐田汽車也製造會跑步的機械人,不讓本田汽車專美。

 
豐田有排追,本田三年前已做到,有對公眾發表的最先進機械人 Asimo,但跑得慢過豐田的少少。



Asimo 已經在玩這些:



另一出名的步行機械人,應該叫機械驢較合適,Boston Dynamics 的 Bigdog,是軍用機械人。



舊blog留言:
Raymond - 人類行路看似好簡單, 其實相當複雜. 否則隻隻動物都識用兩腳行啦!!! 
做人型機械人, 最困難係balance o既問題.
  • River - 我同意雙腳步行是很複雜,記得幾年前有個鬼佬拍既電視節目講機械人,當時未做到雙腳步行,節目裡的乜乜博士、專家講到雙腳平行是怎樣困難,估計要好多年才做到,點知不出一年,Honda 就公報雙腳步行機械人,震驚世界,班鬼佬好瘀! 另外,陸上動物是否採用雙腳步行,主要看實用性,兩腳行有兩個缺點,1. 慢過四腳行,2. 兩腳行的站立狀態,容易被察覺。
Chris - 假如機械人設計到可以一些危險任務,如消防員或者拆炸彈,甚至係去到好似 Terminator 咁勁,咁可能真係會有用 !
  • River - 我說得不夠詳細,我是說人型機械人冇乜實際用途。拆炸彈、軍用機械人已經在服役,但都不是人型。
Chris - 日本可算是研究機械人最積極的國家,中國因為人口太多,反而沒有經濟誘因去研究機械人!
  • River - 機械人好似真係冇乜實際用途,較實際的用途我想到是家務助理吧!
Chris - 頭先唔知攪乜鬼, 全部 youtube 都 load 唔到, 但其他網又無事, 後尾disconnect 再connect, 換左個 IP, 就ok 番!
  • River - 原來莫拉克吹襲台灣期間,破壞了部份海底通訊電纜,影響台灣、香港、新加坡等等之間通訊。
Chris - Toyota 在 2005年世博會有 robot 展出 ! 
http://www.youtube.com/watch?v=-pS8OZNnjhw&feature=related
  • River - Yes, 我印象中 Toyota 是那個吹喇叭機械人。Sony 最神秘,原本計畫出售的機械人突然中止,自此也沒有新型號公報。

留言