好Game重溫 - 4. Moto Racer

我很久沒有寫 好Game重溫,今次要重溫的是 1997年 PC 電單車遊戲:Moto Racer,Delphine Software International 出品,Electronic Arts 發行。記憶中 Moto Racer 是第一套大受好評的真立體電單車遊戲,不是早期偽立體貼圖放大縮小那一類。當年是 Direct 3D、MMX 早期,3D display card 以 Rendition3DfxMatrox 主導,不過今天這三間公司不是倒閉就是退居二三線。
Moto Racer 優點很多,可謂無懈可擊:
  • 速度感強


  • 操控細膩反應快
  • 難度適中 (以我的技術來說)
  • 場景壯麗(長城賽道我至愛!)
  • 強勁而不煩厭的配樂 (精選其中兩首如下)



  • menu 操作簡單快捷
由於受歡迎,Moto Racer 出了第二和第三集,我只玩過第二集,記憶中不及第一集好,但甚麼不好就不記得了。

(相片來源:Gamespot)

好Game重溫系列:
  • Grim Fandango
  • Rally Trophy
  • Diablo

舊blog留言:
Chris - Road Rush 我都玩過, 不過始終都係覺得 Moto Racer 好玩 d !  就算睇番Youtube 片, 都係覺得 MR 靚過 RR .
  • River - 雖然兩隻都係電單車 game,但性質上幾唔同,我覺得各有各好玩之處。除了這兩隻電單車 game,我諗唔到第三隻可以稱得上好玩。
Miss World - AYE! ROAD RASH! 唔該曬呀!我真係10年無見佢 你好勁.咁都知 =)
  • River - 勁乜野,我當年都玩過所以知。
Miss World - 就咁睇video已經好有feel. 
我細個果陣(1997-98)都玩過隻類似呢隻ge game架.雖然無咁快.但可以車死人.而且跌低左可以control個driver跑返終點...lol 不過最衰中毒而無左啦/ 
those were the days
  • River - 你玩過的那一隻可能是 Road Rash,也是一代經典!
Chris - 宜家睇番 Youtube 段片, 都依然覺得可玩性極高 !  唔知現在 PSP 有沒有d類似咁嘅 game !
  • River - 相信一定有,但就算有都未必有 Moto Racer 1 咁好玩,正如 Moto Racer 2 我覺得已經冇咁好玩。
Chris - 呢隻game, 按住 space bar , 部車前輪會升起 !  好過癮 !
  • River - 不單只過癮,這招開 turbo 是在直路的指定動作!
Chris - 我玩 Moto Racer 果時用 56k modem 同 2 個 friend 一齊上網鬥車 !  玩呢隻game 又點少得 3dfx Voodoo graphics !   1997 年, 特登花 $1350 買張 Voodoo Graphics 黎玩打賽車 game !
  • River - Moto Racer 都應該是第一批需要 3d display card 的遊戲。我果張在外國訂的特別版 Voodoo1 (Canopus Pure3D) 仲金。

留言