雞粉

最近有一個電視廣告,我第一個反應是 "咁都得?!係咪當觀眾傻?"。


廣告以專業人仕加健康廚師形象來說服觀眾,硬銷雞粉比鹽健康,是鹽的替代品。廣告近尾有一細細字幕 "請注意成份標籤 ...",既然佢提到,我就聽話睇睇有甚麼成份啦!

Ingredients
Salt, maltodextrin, flavour enhancers(E621,E635), cornstarch(contains Sulphur Dioxide), sugar, yeast extract, chicken meat and fat, flavours(contains milk, egg & wheat), vegetable oil, SoySauce Powder(contains wheat & soyabean), spice.
Flavour Enhancers
E621 Monosodium glutamate (MSG)- MSG 即是味精。Adverse effects appear in some asthmatic people, not permitted in foods for infants and young children
E635 Disodium 5'-ribonucleotide- May be associated with itchy skin rashes. Banned in some countries

食鹽又會不會有以上害處呢?


舊blog留言:
Raymond - 我睇依個廣告都即知有問題. 由細到大都知, 雞粉係味精, 我屋企o既禁品. 始終, 天然o既o野係好過人造o既o野!!!
  • River - 我細個時阿媽有用過 ... 不過唔記得乜味!
Miss World - 我想問下雞粉食落去咩味架?
  • River - 我都唔知!
巴別2世 - --小弟一看這個廣告時, 單憑感覺都覺得有點問題. 果然...! 
--不過, 小弟一直都不以為然. 因為我是愛鹽, 愛味精, 甚至愛很多很多附加物之人. 近年因自己知自己事才稍為收歛. 
--我煮自己吃的即食麵, 煮熟(2分鐘)後, 先把水倒走至少一半, 然後才把餘下的"湯"連麵倒進已放了原包味精的碗裡...造成1碗湯不多的濃湯即食麵. 有時還會放進少片牛油*. ....這些不多的味精麵湯我是會喝光的. 
*是牛油, 不是豬油, 因為我喜歡乳製品而不喜歡皮下脂肪. ...有豬油的嗎? 有的, 那些叫做"豬骨xx"的即食麵附的那包"傑傑"的東西正是豬油. 
--以前我更離譜, 除了如上述的放味精之外, 同時在煮的時候也放進雞精/雞粉. 換句話, 我放的味精是雙份.
  • River - 可能就係你暴飲既原因。 我係完全相反,即食麵包味料我一定唔落,麵本身已經夠味。

留言