永安百貨特賣日(二)

永安百貨在 21 至 24 日酬賓特賣日,我的目標項目是 Olitalia 葵花籽油 ($29),價錢很便宜,所以星期六已經售清,唯有只買葡萄籽油,$45比上一次便宜一圓,莫非真係通縮?還有,買了日本造的蕎麥麵 (400g $10),不知道質素好不好,但價錢肯定是便宜。
我發現有很多牛蒡的產品,例如牛蒡茶,價錢昂貴 (幾十至過百),但在街市或超級市場買一大條新鮮牛蒡,最多只需十數圓。另一發現是舞茸,日本的一種菌類,特價$195一磅,試吃過質感和味道都幾好,但一買就要買一磅,太多了。這幾天黃雨連連,永安真的擇了好日子,不過店內仍然人山人海,可見減價的吸引力係幾大!
(2009-08-03 更新)
包蕎麥麵昨晚煮了來吃,好好食,口感爽。煮麵時鑊水很清,由燒滾水、煮麵至過冷河不需 10 分鐘,幾快捷方便。


舊blog留言:
阿德 - 是和「一田」一較高下嗎?
  • River - 少少啦,但在地理上都幾河水不犯井水,一田係沙田區,永安就九龍香港。
Chris - 乜原來永安有呢 d 野賣, 唔講真係唔知!  日本造的蕎麥麵 400g, 真係好抵下 !
  • River - 係呀,永安地牢就好似一間超級市場,而且擁有一般惠康百佳未必有得賣的貨品。

留言