吹水

天文台連吹三日水話有狂風暴雨,好彩我都算係天才兒童,留意過去兩日只是普通下雨,今天就賭佢繼續吹水,不單只多去戶外地方,更不攜帶任何雨具。結果,呢個發現係成功既!今天天氣簡直 perfect,一早開始就無雨、清涼有風、唔曬,直至下午四時左右才有小小雨,但我已經回家了。
狂風暴雨去左邊?還番俾我呀!
可能星期六日先至有狂風暴雨都唔奇!

舊blog留言:
阿德 - 就係因為咁,所以無記晚間天氣報導至要搵玉女來增加收視 ,如果唔係一早己經冇人睇。
  • River - Oh I see! 我都係冇睇電視的天氣報導!
Chris - 從衛星圖來睇, 「暫時」睇黎星期六日好天比狂風暴雨的機會較大 ! 
http://www.cwb.gov.tw/V5/observe/satellite/sat_s1p.htm
  • River - 個 site 好正! d雲扯哂出海。
Chris - 古語有云: 天有不測之風雲 !
  • River - 所以科學野有時同神棍吹水都差不多,錯一日唔出奇,連錯三日就好有問題,米比我批中佢星期六日有太陽,結果係狂風暴雨!

留言