Facebook

Facebook 是一個好正的網上 application,能夠比較緊密地與你的朋友聯繫,並且有機會找到失散多年的舊朋友、舊同學;分享相片也很方便。不過除此之外,Facebook 也是一個好無聊、甚至白痴的網上 application。最近就興起一幅公仔圖,然後你 tag 我、我 tag 你,公仔圖也不只一幅,已經有很多變種了,幾日之間,版面就充積著這些公仔圖,還有大量因為有人回應,不論我認識與否,而產生的電郵通知,等同垃圾電郵。


Facebook 還有一個好處,就是有話題令我寫多一篇 blog!


舊blog留言:
Chris - 反而我覺得有一些網站, 如 iptel.org, 實用價值不下於SkyPE, MSN, 可是知名度卻不高 !  
唔同時代, 又真係可能有極為唔同價值!  最近看見一段 1985年地鐵港島線通車片段, 當年地鐵負債極為沉重, 有些人更質疑興建地鐵是否一項錯誤工程, 但有誰想過24年後的今天, 港鐵竟然是一間的每年盈利達數十億的上市公司!   如果以今天政治環境, 相信可能要資詢10年, 還未決定是否動工! 
( 15-6-1985 ) 無線電視 - 新聞透視 ( 地鐵港島線 ) http://www.youtube.com/watch?v=Oiqwt598j90 (Part 1) http://www.youtube.com/watch?v=ul9bFmvbEsw (Part 2) http://www.youtube.com/watch?v=XXlfNIMUZNE (Part 3)
  • River - 好多野都係咁,叫好未必叫座。 地鐵是我至愛,從第一天就喜歡她!
Chris - 我基本上覺得 Facebook 除左 share 相片和 YouTube video 外, 其餘所有application 都是無聊的東西, 完全唔明點解呢個網站咁值錢 ! 
我反而覺得Yahoo Blog 實在得多! 
  • River - 我同你覺得無聊的東西,如果有好多人唔覺得無聊,受歡迎,咁就值錢啦!
Raymond - 依個同以前收一個email要send番十幾廿個email, 有異曲同工之"妙"! 大家都係Internet上o既junk !!!
  • River - 我發覺你唔屬於上面 24 種人任何一種,tag 唔到你。
Roger - 基本上機會不大,因為 Facebook 和 Yahoo!Blog 不同,我地沒有放 codes 的地方,我指組件,不能加入Banner 這類的東西。除非是替 Facebook 編寫 Application 的人,或許便有辦法,因為和 Facebook 成為 Application 的供應商後,根本已有權分享該 Application 的廣告收入。明白未?
  • River - 都有計!你就畫一幅類似上面的公仔圖,然後加上你的網誌網址,在 Facebook 一傳十,十傳百,咁就有成村人看你的網誌了!
Roger - 這個筆者近日都收過幾次,有時真的佩服 寫這些 Facebook application 的人;當然亦有人樂在其中的。
  • River - 不如你諗諗用 Facebook 賣廣告,效果可能好過用 blog。

留言