奧運點滴

今屆奧運會曲終人散,我天天都有看,是懂性以來看得最多的一屆。
(相片來源:Olympic Official Website)


16天賽事裡,第一週最觸目的是美國 Michael Phelps真的拿下八面游泳金牌,大破幾個世界紀錄,技驚四座。佢有兩金是拿得很險的,偏偏我就沒有即時收看這兩場,真巧合。我同人講游泳的技術含量高,蠻力相對少,所以大破世界紀錄都不是很出奇,相反田徑賽跑就已經去到好盡,好難大破。

點知牙買加 Usain Bolt 就在100米短跑,一項以為已經最去到極限的賽事裡,很輕鬆的就破了世界紀錄。震撼性絕對比 Phelps 拿八金有過之而無不及。

(相片來源:Olympic Official Website) - 勁到震,又夠寸!


另一震撼事件當然是劉翔的退出,雖然我一早以經唔睇好佢會拿到金牌,但也料不到會發生這種事呢!他的勁敵古巴 Robles Dayron也是一絕,一副施文的金絲眼鏡,負磅讓賽般的週身金頸鍊戒指,加上設計醒目的紅白戰衣,最終以無敵是最寂寞的無癮心情衝過終點。

也很震撼的有美國田徑 100米接力隊,男女子巧合地相相跌棒,真的羞家到震。

並不太意外,但可惜的當然是香港隊空手而回啦!

論最特別又有趣的賽事,我想應該是激流回旋皮划艇(獨木舟)。天然激流的獨木舟比賽我就看過,但人工的卻是第一次看,而且賽事本身和場景也好看。看風景是很重要,所以我很喜歡看室外單車和馬拉松。

最後一天的賽事很精彩,一般比較悶的男子排球也出奇的好看。我看排球最不明白是,為什麼經常發球直接失分都仍然採用凶狠的發球法呢?更精彩的還有籃球決賽,深謀遠慮的西班牙隊,在初賽對美國隊時渣流灘,就是為了決賽時殺美國隊一個措手不及,結果迫到美國隊都要用揼波鐘戰術才能守贏到尾。在觀眾心目中,西班牙隊已經贏了。

(相片來源:Olympic Official Website)

閉幕禮聖火熄滅後的表演,大班銀色衣服的表演者,由地下一湧而爬上場中的高塔,這一幕令我想起電影 I,Robot


舊blog留言:
Chris - 倫敦奧運攪唔成? 段估唔會掛? 只要肯燒錢就無話攪唔成gei ! 
我其實覺得近幾屆奧運會,完全係主辦國為左顯示自己國力,而花費巨額金錢去攪!  要「威」當然要付出代價,值得與否就見仁見智!
  • River - 如果到時個世界立立亂就有可能唔搞。
Raymond - 好想寫京奧, 但自己近來懶o左寫blog. 睇完你依篇, 我發覺已寫o左我想寫o既內容七成. 不過整條hyperlink到你個blog就算啦 ?!!! 
  • River - 唔係咁 cheap 呀?你咪寫你果三成囉。我都有些東西冇寫,例如表現不穩定的中國男子籃球、悶到震既足球、有人投訴中國細路女體操隊但冇人投訴英國14歲跳水神童事件、閉幕禮看到英國旗與中國旗並列時的感觸‧‧‧
Kingmanyi - Roughly 20% 扣球式會失敗. 
10球之中有八球直接輸 
8球成功之中大約有10%會係ace, -ace, 30%破壞第一傳. 即係3.2球唔會死.其中一球仲係直接得分. 
-------------------------------------------- 
Safe過網100%會過網, 大幾七成會比對手打死, 即係3球唔會死. 
-------------------------------------------- 
人地幾十個最叻打排球既人, 日打夜打, 又用電腦又盛, 邊會計錯數. 
我地四條人打bomberman, 日打夜打都唔會計錯數啦!
  • River - 估唔到變左排球研究班! 你這些數據是邊到黎架? 我上網找過一輪,唔見有將扣球式與safe開波的數據分別列出,更加唔見破壞第一傳的數據。而且,你假設破壞對手第一傳,就一定唔會比對手的第一個反擊打死,係有問題。 為了方便其他人閱讀,現整理你的數據,以開10球計,如下: 扣球式 - 失誤: 10*0.2 = 2 ace: 8*0.1 = 0.8 反擊打死: (8-0.8)*0.7*0.7 = 3.528 反擊唔死: (8-0.8)*0.3 + (8-0.8)*0.7*0.3 = 3.672  Safe - 失誤: 0 ace: 0 反擊打死: 7 反擊唔死: 3 我都明白人地日打夜打應該唔會計錯數,不過如果下下都理所當然,一點質疑精神都冇,呢個世界就唔會有新發明及突破,個個都迷信權威和專家了。
Chris - 的確係睇電視會比現場清楚,不過我諗對居住在香港的人黎講,今次奧運應該已經最容易可以在現場睇到同成本最平嘅一次,一生人裏真係唔會有太多機會可以現場觀看奧運!  
在亞洲裏,只有東京(1964),漢城(1988)和北京(2008) 舉辦過奧運。如無意外,我估計下一次有機會再在亞洲舉辦奧運,應該會係日本大阪,希望唔駛要等多20年!
  • River - 我對未來唔係好樂觀,分分鐘下屆倫敦奧運都搞唔成。
Kingmanyi - 你算漏左, "如果safe開波, 有多球係唔會比對手打死".
  • River - 咁又要算埋呢個先公道:"如果扣球式開波沒有直接失分,對手接到球,有多少球係唔會比對手打死?" 不過呢兩個統計數字連官方網站也沒有。
Chris - 今屆奧運會一定係電視台落最重本嘅一屆,TVB 3 channel + ATV 4 channel 直播,而 i-cable 亦有網上直播,TVB 同 ATV 都好多時都可以第一時間訪問到妙參賽者,下屆Cable TV 獨家直播,頻道可能有機會更多,但我相信無可能有今次TVB 咁陣容派人親自去場館做直播 ! 
My bro 仲勵害,直情請埋假上北京睇左9 day 奧運,真正落足重本睇奧運! 
  • River - 去現場睇真係為左感受個氣氛,同埋順便旅行,好多比賽係電視睇好過現場。
Kingmanyi - >>為什麼經常發球直接失分都仍然採用凶狠的發球法呢 
 男排黎講, 你唔扣球式發球, 對方好易做球靚波即收你比. 咪仲冇so.
  • River - 但事實係太多(我覺得)扣球式發球直接失分,Ace波就成場都冇一個,仲有乜野 so。

留言