萬眾期待 - Diablo III

>> Diablo III <<

望穿秋水,熱愛 Diablo 的人,終於等到 Blizzard 發表第三集的模樣。以第二集延遲再延遲推出的經驗,我估計 Diablo III 最快要 2009 年復活節才出街。

由試玩過 Diablo 第一集 demo 開始,我就中了毒,多年來第一和二集已經令無數人中毒,因為實在太好玩了。動作流暢,易上手又要用腦,Diablo 這款動作角色扮演遊戲,簡直有一股魔力!
還記得 2000年第二集開售,第二天中午我就走去買了一盒回公司。對於當時主流仍然是買老番的風氣下,同事對我報以奇異目光。一年後的加強版:Lord of Destruction 令 Diablo II 更上一層樓。Diablo II 提供免費的網上對戰伺服器,絕對是一大賣點,我的網上角色,多年來仍一直保持活躍狀態,雖然我已經無玩多年。

Diablo III 當然是一大驚喜,不過近幾年我已經好少玩遊戲,到時究竟會否買來玩,真的很難說。

最後,重溫經典的 Diablo I soundtrack - Tristram:

有沒有人留意 "Thanks To ... John Woo, Chow Yun Fat, Jackie Chan ..." ?


舊blog留言:
Kingmanyi - 玩Diable III, 大前題係你會否Upgrade部 PC.
  • River - 睇過 gameplay 片段,未必要 upgrade 部 PC。不過 D3 搞到 2010才出街都唔出奇,到時部 PC 或者壞左,侷 upgrade。今時今日用個 "侷" 字,以前 upgrade 部 PC 都唔知幾興奮,所以話,變幻才是永恆。
kein - 我反而對你講的好game重溫更感興趣。Grim Fandango有玩過,同年橫掃差不多所有avg game獎項,不過當年在下英文差,玩得到幾辛苦下,最後都沒有完成遊戲…… 
而Rally Trophy就冇接觸過喇。 
 另外,你有玩過Fallout嗎? 同樣是好game一隻!!
  • River - 沒有完成 Grim Fandango 真係可惜啊!其實玩 game 係可以學埋英文,幾好架。Fallout 我只係聽過,冇玩過。

留言