觀星好幫手 - Stellarium

 
適合初學者的觀星軟件,Stellarium 是一流的!跟 Sky View Cafe 一樣,設定好觀測座標,Stellarium 就會顯示相應的星圖。不同的是,Stellarium 是準確和漂亮得多,就跟天上望到的一模一樣,很容易便知道甚麼星跟甚麼星了。

上星期三、四及五晚 (7月2-4日) 天色很清,在西方我見到四粒頗亮的星。啟動Stellarium,即刻查出是土星、火星,與及獅子座兩粒較亮的星 Regulus 及 Algieba,真的很方便。


除了這些星,那幾晚我還看到兩次不尋常的疑似星星在移動‧‧‧


舊blog留言:
beck - 北極星 係咪好近地平線嗰粒 ? 如果我冇記錯的話...... 
香港要去西貢冇咩光既地方先見到...
  • River - 北極星(Polaris)係唔高唔低,看看這裡: http://www.astropix.com/HTML/C_SPRING/URSAS.HTM 要找北極星,先找 Big Dipper。
beck - 我有時都有睇... 不過香港實在太光,在屋企未必睇到咁多星。 
 之前都有人教我睇過星,不過始終冇乜時間,宜家都好少睇。
  • River - 香港不只有光害,還有霞霧及多雲。我覺得睇星最緊要係識得搵北極星。萬一在野外迷路,無指南針無通訊器材下,至少知道東南西北。

留言