外星人

早幾日,前美國太空人 Edgar Mitchell 在訪問裡透露美國政府一早已經同外星人接觸,但一直隱瞞事實。

昨天又有前美國太空總署職員爆料,Clark C. McClelland 說見過八至九尺高的外星人及他們的飛船,與美國太空人一同執行秘密任務!
今時今日,如果再問信不信有外星人,似乎有點 out了。
參考:



舊blog留言:
Raymond - 地球只係宇宙一粒塵, 只有思想封閉o既人先會話無太空人. d人成日覺得外空人一定要好似地球人一樣有手有腳先係外星人. 依個想法好錯, 好幼稚. 點解要一定有氧氣先可以有外星人o者. 如果你可以免除依d主觀偏見, 其實可能你身邊已有外星人生活緊, 只係你唔覺o者.
  • River - 我明啦,你晚晚捱夜唔訓教都重未死,原來你係‧‧‧
Benjamin - 答番你先前個問題先:而家咁既款,梗係將亡啦﹗ 
 另外,我一直都話,環保係一個理想,根本人的本性係自私既,的政府、大機構,叫你地去環保,目的只係想你留番的資源俾佢地揮霍,因為佢地有既係錢,若果冇晒的資源,千萬富翁同窮鬼仲有咩分別?只有透過立法,唔環保既行為要坐監,先至係公平既環保﹗
  • River - 我會樂觀咁睇,舊世界將亡,新世界將興。 環保唔一定係自己捱苦,別人享受,有些環保行為其實係更好的生活方式,例如素食。你的公平環保我很同意,好多時政府、大機構講環保只是做show,一種公關手段。
jun jun - NASA 氣候變遷時間表 
 如果有人告訴你全球暖化沒有那麼嚴重 ?  請他直接連上 NASA 網站看資料, 
眼見為憑, 整個星球的生命目前就像放在水中等著被煮沸的其它生命一樣 ! 
NASA 氣候變遷時間表   
http://climate.jpl.nasa.gov/ClimateTimeMachine/climateTimeMachine.cfm  依次點選下面四個方塊 (1) 北極冰融面積 (Ice Melt) (2) 海平面上昇淹沒地圖 (Sea Level) (3) 碳排量 (CO2 Emission)  (除了英國 UK,  其它國家有增無減 !) (4) 全球年均溫(Average Global Temperature) 滑鼠拖曳游標即可看到從1979 ~ 2007 這 28 年的變化速度 ! 
發展替代能源及新科技都需要時間, 從圖表看來, 我們剩下的時間已不多了! 
只有從您的盤中飧饒了其它的生命, 才能讓整個星球快速 Cool Down 下來, 
溫室氣體畜牧業就佔了1/5 的貢獻, 比所有飛機, 火車, 交通運輸都多更多 ..... 
節能減碳不是口號, 而是後代子孫對我們發出SOS 的訊號 ! 
吃素, 環保, 救地球, 是您高雅, 護生, 愛護這個美麗星球最高貴的選擇 !
  • River - 好介紹!個 website 一目了然。  吃素和環保是高雅高貴的選擇,而且我認為是文明的里程碑。吃素和環保是我的喜好,但對於救地球之說我有唔同想法: 1.我覺得已經太遲了 2.又或者人類的惡行其實只是推波助瀾,根本個地球去到某個階段就會玩一次野,傳說中的亞特蘭提斯和更早的文明滅亡,可能都是地球定期玩野造成。即係話地球根本唔怕你班人類搞搞震,到時到候就會來一次大清洗 (羅亞荒舟傳說的來由?)。 3.最樂觀的想法,應該是外星人科技可以解決人類的問題,至少在能源方面,唔需要燒石油咁低 B。
巴別2世 - --不久之前英國國防部[?]也有資料公開. "外星人"的傳聞並非"流"的. 
--不久之前, 教宗講外星人也是弟兄[?]. 他正是為教會將來在外星人事情被證實時先鋪好"後路"?! ... 看來天主教高層已經有絕密資料, 他們也預料到外星人實情被廣泛公開的日子不會太遠了. 
--真的是引人入勝! 外星人是單一的群體嗎? 只有一種的外星人嗎? 是敵是友? 有些是敵而有些是友? 他們在數千年之前就知道有地球人類並且一直在監視我們嗎? 
--會不會像橫山光輝的1套漫畫所講的: 一直監視我們的外星人, 當發現地球人的科技發展到可以危及他們母星的時候, 駐在地球的"監察者"就會按既定程序把人類/地球毁滅(消滅於萌芽). .... 聖經所講的事情正是他們所做的一切?! "大審判"其實就是"毁滅程序"?!
  • River - 我相信外星人肯定多過一種,有善有惡。地球人的祖先是猿猴,不過曾經由外星人改造過,所以人類比猿猴進化很多很多。人類可以看成是由外星人造出來,即是聖經故事所講神創造人類,神其實是外星人。點解外星人要創造人類我唔知,但肯定有目的。地球人的科技發展到可以危及外星人的母星?絕對係笑話!
Benjamin - 修正:唔知係咪國王見到定佢的臣子見到。

Benjamin - 兩個太空人都咁講,真係冇說話好講。可能古時關于神的記載都係指外星人都唔定。左傳都話有個國王親眼見過神架。 
 以下節錄自左傳莊公三十二年: 
 秋,七月,有神降于莘,惠王問諸內史過曰,是何故也。對曰:國之將興,明神降之,監其德也;將亡,神又降之,觀其惡也。故有得神以興,亦有以亡,虞,夏,商,周,皆有之。......神居莘六月......
  • River - 現時局勢似將興還是將亡呢?

留言