無事發生,上床睡覺!

最近一星期的地震紀錄:
今日較值得注意的地震有臺南的 4.8級、青海的 5.3級、四川的 4.8級、菲律賓的 5.4級和阿拉斯加附近的 5.1級。

雖然無事發生,但奧運前仍然有幾天符合數字 "8" 現象:6月20日、7月1日和7月10日。這三日又以7月1日最符合,值得留意,而高危地點如果建基於人為陰謀論,仍然是東北方 - 渤海。

參考:

舊blog留言:
Miss World - 都預左你會出呢篇野架la (sorry,好似遲左d reply) 
其實唔係好耐無黎...而係搵唔到位攝入黎 
btw,i really miss Top Gear...
  • River - 我都好想有得睇Top Gear,佢地做節目果種幽默手法好合我口味。
Flo - 呵呵呵 ~ 越寫越多日子要留意喎 ~ 
再係咁,做人咪好辛苦 ? 
有無覺得有點兒傻呢 ? 
  • River - 不是越寫越多,只是我之前只講 6月,所以沒有寫 7月那兩天。有興趣就唔辛苦架,世界上好多人研究呢樣果樣,都好似有點兒傻,但他們就樂在其中。說到底,一切都是遊戲。

留言