又打機

最近又上網吧跟朋友打機,因為找到有安裝Gears of War遊戲(GOW)的網吧了。GOW是一款以第三身視點為主的射擊遊戲,有別於我以前玩過的第一身射擊遊戲,更令我想起純第三身視點的Tomb Raider!GOW都是那種人類對怪獸的尋常故事,屬於半科幻半現實的世界。

當日我們七個人分成兩隊對戰,人類一隊,獸族一隊,我做了很多年人,當然選擇做獸族啦!有時四對三,有時三對四,後來當全部人都熟悉了遊戲後,三個人一隊的就很難取勝。一連打了四個小時,我應該可以評論一下這個遊戲的真人對戰部份。

待續‧‧‧


舊blog留言:
Raymond - o個個Rambo箭好勁!!! 
  • River - 有件武器仲勁,由天上衛星大範圍射激光落地,週圍的物件都會爆炸,還要不只一發子彈,真的屈中之屈。
Kingmanyi - 我未打個Battle mode架, d戰場story mode冇架, 反而Andrew知d 武器係邊!
  • River - 講真對電腦與對真人是兩回事。
Raymond - 熟晒地圖, 屈機!!  鋸死人, 好殘忍呀!!!!!!
  • River - 地圖唔複雜,熟唔熟分別不大。知道邊到有特別武器又成日執來用才是屈機。
Kingmanyi - 3個打4個, 場景有空曠, 最後果幾局真係超難打, 好在臨尾鋸死阿Ray, 攞過尾彩!
  • River - 照計你係最勁果個,但後期無乜優勢。

留言