20/20 - 最快樂的國家

我極少看20/20,昨晚也是轉轉下台才看了近尾的數分鐘節目。內容很有趣,報導有人綜合全球的研究數據,尋找最快樂的國家是那裡?結論是歐洲的丹麥,一個極高稅制(50%-70%)並帶點社會主義的文明國家。節目裡最印象深刻的,是工作無分貴賤的社會觀念,還有人民普遍自律互信,即使有能力也不著重物質消費炫耀,喜愛環保綠色的生活態度。對於我來說,簡直是天堂!

http://abcnews.go.com/2020/Story?id=4086092&page=1


不過網上見到有人說這只是以前的丹麥,現在已經變了不少,比較接近其他歐洲國家了。


舊blog留言:
Pay it Forward - ABC News 的 20/20我都好鍾意睇. 除了20/20 外 Dateline NBC, 60 Minutes 都是我好鍾意睇的美國節目之一.
  • River - 我主要睇 60 Minutes。Dateline NBC 在香港的免費電視節目就未見過。
Alex Yu - 丹麥生活真係幾好, 同香港俾就係天堂 
 講工作時間, 一般8-4 或 8:30-4:30, 95%以上人唔使OT, 即走 
 講假期, 除公眾假期, 每人每年有6星期大假, 產假一年. 
講工作環境, 汽水, 啤酒, 食物齊備, 大公司仲有健身室, 或定期有按摩帥為每個員工服務 
 講生活質素, 家庭永遠第一位, 父母能投入大部份時間在子女身上 
  • River - 羨慕!這才算是文明。  高稅制又點睇?不過當生活幸福快樂,多錢與少錢剩又有甚麼分別呢?
Alex Yu - 丹麥人的互信情度真的很高, 可以活得很有安全感.
  • River - 原來你係丹麥生活,除左互信情度很高,究竟係咪真係咁好?個電視節目有冇失實的地方?
Raymond - 歐盟國家互通, 一體化嗎!! 其實, 歐洲一體化之後都產生好多社會問題. 北歐人注重環保, 關於環保條例好多. 生活簡樸, 注重生活質素. 北歐人有暑假, 兩夫婦可Share一年產假. 北歐, 我都好想去呀!!!
  • River - 睇唔出你都鍾意喎。
Flo - 無分貴賤,自律互信 <===     
相信人類在朝著這方向前進,cheers for humanity ~ ^_________^
  • River - 我也是這麼想。
eglcs98 - If you use BNO, it will be no chop even u go thr' customs and immigations 
  • River - Haven't renewed my BNO is really a smart decision!
Chris - 基本上大部分連個關卡都拆埋,可以話係無關卡,少部分關卡未拆晒嘅,會有人0向窗口問司機兩句野,跟住司機話佢聽係香港旅行團,跟住直行直過,所以passport根本係無蓋印。可能佢地已經歐洲共同體,所以某程度黎講可以算係一個大嘅聯盟國 !
  • River - Passport無蓋印就少D野紀念,我仲唔鍾意。東歐唔係咁,有齊D印!
金城KamShing - 師弟你好~~!!  地球上多 d 這種國度就美好了~~!!
  • River - 是啊!
Chris - 啱啱去完西歐番黎, 歐州人似乎真係普遍自律互信 !  英國有d 火車, 完全無入閘機同出閘機, 亦唔係成日有人查飛, 基本上佢地係假設大部分都守法買票 !  另外, 在西歐陸路國與國之間出入境, 完全都沒有關卡, 旅遊車直行直過, 對於居住在香港嘅我, 簡直係匪夷所思, 我地行一國兩制在同一國家都要排隊過關 ! 
不過有感覺就係佢地做野唔夠香港人 / 日本人快, 售貨員 customer service 亦不及香港 / 日本, 可能佢地其實唔太鐘意中國人 !
  • River - 入第個國家真係就咁直行直過,咁passport點蓋印?

留言