香港公園大雀籠

有日路經香港公園,想起好耐未入過大雀籠,於是入去看一看。

白鵜鶘 - 分佈於中歐亞大陸南部、亞洲南部及非洲

綠背金鳩 - 分佈於整個馬來西亞群島

長冠八哥 - 分佈於巴厘島

紫胸鳳冠鳩 - 分佈於新幾內亞南部及東南部

注意!要經常留意頭上有沒有雀鳥在樹枝上停留,因為隨時中頭獎,恭喜恭喜!


舊blog留言:
Flo - 紫胸鳳冠鳩 <== 型
  • River - 係幾型,好有王者風範!
Pay it Forward - 多謝到訪我blog, 閣下的相片好靚, 我有一個好朋友 hk2046 也是攝影發燒友, 我會將閣下的blog 介紹給他. http://blog.yahoo.com/_RM2ZFAF5LU63ECJBJA3RBQE3UI
  • River - 多謝,我不是攝影發燒友,我攝影主要是為了記錄生活,但又不常求求其其地去影,加上有點美術天份,所以都叫做見得下人。
beck - 原來大家都係鐘意影相之人...
  • River - 其實好多人都喜歡影相,分別係有幾發燒,我自問唔係發燒友,我影相主要係為了記錄咋!
Raymond - 以你部相機來講, 已算唔錯o架啦!!! 
比部DSLR, 我O地重得惦!!! 
  • River - 好驚咩?
Chris - 你影 d 相好靚,最尾兩張仲影到淺景深效果 !!
  • River - 多謝讚賞,構圖方面我自問有天份,又幸好捕捉到每隻雀那一刻的神態,好似有溝通咁,不過技術方面還有很多東西要學。我部相機的感光能力頗低,所以經常要大光圈,侷住淺景深。覺唔覺第二幅綠背金鳩out左少少focus,條樹枝係清過隻雀!

留言