「香港政府WiFi通」標誌設計比賽

為了配合政府提供免費WiFi服務,早排政府舉辦了一個標誌設計比賽。我也匆匆的參加了,設計了兩個標誌:
結果落選了,得獎結果是:

冠軍
亞軍
季軍
 
 
 
 
 
 
 




還有三個優異獎。得獎作品將有機會出現於政府的WiFi熱點。


舊blog留言:
Chris - 睇完晒咁多個 logo,個人認為如果唔係政府友做評審,冠軍果個logo應該入唔到圍 !  不過呢個 logo 係政府dept 攞冠軍,又好合理,我硬係覺得以前唔知係邊度見過類似呢個冠軍 logo !
  • River - 我都係喎,唔知係邊度見過。
Raymond - 兩個都唔錯!! 
不過, 第一個logo大問題係無字. 無字想贏都幾難!! 第二個logo問題係個"Free"字. 其實政府WiFi唔係o禁Free, 好多o野都block晒 !!  寫個Free字, 會比人誤會同challenge !! 
  • River - 看完得獎作品來估計今次的評審標準,我都同意可能因為無字,但世界上好多logo都是無字。圖案才是主角,之後在圖案旁邊加上文字也可以的。冠軍和亞軍底部那句“香港政府WiFi通”,其實同之後加上去有甚麼分別?如果就係因為沒有那句字,就算是好圖案也不選,那不是很愚蠢嗎?所以我也提交了右邊以文字為主的設計。 “Free”呢回事你有所不知,講起更離譜。“Free”其實係設計要求!!現在找不到講解比賽細則那頁了,不過也可以看看 這裡 ,“Publicity and Promotion”一段裡“Free”更要是突顯的,所以你話會比人誤會同challenge係唔成立。最離譜是現在的冠亞季軍,有表達“Free”或“免費”這個意思嗎?只有優異獎最尾那一個作品有表達。由此可見評審可能是相當兒戲和荒謬!Ray,政府野你明啦,我地都見識過唔少。
Sannie - 你好. 我也參加了. 
你的設計比季軍那還要好.
  • River - 多謝讚賞!如果講美感,亞軍季軍都不錯。其實我右邊那個設計,與亞軍季軍那兩個一樣屬於“行貨”式設計,沒有創意可言,只玩美感而已。自知美感修飾還可以更好,所以我右邊那個設計沒有選出絕不出奇,不過左邊那個我好有心思的設計連優異獎都沒有就感到可惜了,可能因為沒有字。

留言