十二生肖

2月4日立春,新的一年,鼠年開始了。

臨近農曆新年,電台、電視、報章都會談論一下在鼠年的十二生肖運程。很多人都想知道自己在鼠年的運程,會去收看那些節目,不過我想講這是浪費時間的。我研究玄學方面的知識有很多年,根本單靠生肖,即是出生年份,是無可能預測到運程。要預測運程,起碼要有出生年月日,最好時辰都要有。

如果想預測下自己鼠年的運程,又不想花費給人算算自己的命,都有一種幾粗略但比十二生肖可靠的方法。這方法就是回想下自己十年前的上半年和十二年前的下半年是怎樣過的,即1998上半年和1996下半年,今年的上半年就可以參考1998上半年,而今年的下半年就可以參考1996下半年。


舊blog留言:
Chris - 你呢個 topic 幾有趣 ! 有無 d 簡單易用 / 易明 website 推介下 ?
  • River - 其他website...我相信剩係我咁講。
Kingmanyi - 98上半年我行大運! 
96下半年我忙到番唔到屋企!
  • River - 咁掂啦,上半年行大運升做manager,做左manager就梗係冇野搵野做,扮到好忙咁,連屋企都唔番,中哂!

留言