資訊電視節目推介 2008-01-(21-25)

就黎剩番Top Gear!

週一 (01/21)
  明珠
8:30pm  Euromaxx Architecture
(講歐洲的後現代建築,可以一看,要有心理準備有時都幾悶) 

週二 (01/22)
  國際
8:00pm  Vertical City: Cologne Catheral, Cologue
(又是講建築,講特色高樓大廈,可以一看) 

週三 (01/23)
  
 

週四 (01/24)
  國際
8:00pm  Top Gear(一套高娛樂性的汽車節目)
  明珠
8:35pm  Travels to the Edge with Art Wolfe(講攝影,睇落似大自然紀錄片)
國際
9:00pm  60 Minutes
(有英文字幕,學英文一流)

週五 (01/25)

舊blog留言:
Tamy - 厲害!!!多謝你啊! 我只係記得果位男生話幾錢一個月包水電(150euro)XDDD 因為果種屋實在好型,所以想知道多D!! THANK YOU SO MUCH!
  • River - 我都有興趣想 知道多D,所以找到了。
Tamy - HI,星期一睇了 Euromaxx Architecture ~好好睇!不知道你有沒有睇? 
當中有講到一位德國男生住在一間專FOR一人的公寓,我想找找資料但又找不到...不知道你有沒有看到那種公寓叫什麼名字? 
前天那集好像是EA在明珠台的LAST Episode呢!
  • River - 有睇,好好睇,我不記得那種公寓叫什麼名字,但也給我找到呢: http://www.microcompacthome.at/company/?con=ext&l=e   Enjoy!
Miss World - 我終於記得睇top gear啦.....正到呀.. 
我想問呢..種野果集(24-1-08)係第幾集黎架?
  • River - 第六集

留言